Friday, December 6, 2013

~Berempat Di Old Town~

Assalamualaikum...

Selamat petang semua.  Ini adalah entri ketiga untuk hari ini.  Mata layu-layu je memandangkan kat luar mendung.  Sambil buat kerja sambil menjengah blog.  Nak hilangkan mengantuk kejap.  Tadi balik rumah dapat lelap mata kejap je.  Kemudian bangun sidai baju dan siapkan makan tengahari.  Asben mahu makan.

Ini kisah dua minggu lepas.  Kalau tak silap aku.  Aku pun sudah lupa.  Gambar diambil dari telefon bimbitku.  Asben ajak lepak kat Old Town.  Aku memang tak pernah masuk sini.  Pertama kalilah menjejakkan kaki ke Old Town.  Agak jakun.com di situ.  Kalau SR tu memang aku banyak kali masuk.  Asben aku pula yang tak pernah.  Asben pun katanya masa kat Sabah pernah ke sini.  Itu yang dibawa kami pula.  Kita orang lepak kat Old Town Aeon Bandaraya.

Jom tengok gambar.

Di meja yang aku duduki tangan sibuk mengambil gambar sementara menunggu makanan yang dipesan tiba.

Ini nasi yang aku pesan malam itu.  Oh sudah lupa apa nama nasi ini. 

Yang ini pilihan adriana.  Aku pun tak ingat namanya.  Tapi sedap.  Asben makan roti bakar.  Roti bakarnya pun sedap gak.

Mereka bertiga tanpa aku kerana aku yang menjadi jurukameranya. Hehehe

Aksi spontan daripada 3A aku.

Ini pencuci mulut.  Sedap gak.  Aiskrim dengan kopi.  Aku mana boleh minum kopi.  Sakit pala pas tu.  Itu sahaja ceritanya untuk kami berempat.  Entri Sabah tertangguh lagi.  Tunggulah hujung minggu ni aku cuba edit gambar dan buat entri kisah perjalanan kami di Sabah.  Sekian...

Wassalam...






                                                                                                         

No comments: