Tuesday, January 28, 2014

~Scene Yang Ditunggu-Tunggu~

Assalamualaikum...

Selamat petang semua.  Sudah beberapa hari tidak menulis di blog ini.  Kemalasan tahap yang paling tinggi melanda di dalam diri.  Petang-petang ni melayan mata yang mengantuk marilah aku menulis satu entri.  Uwah, dah kira baiklah dapat keluarkan satu entri.  

Nak cerita pasal drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta.  Yang pelakon dia Sharnaz dan Nelydia.  Mereka sangat-sangat sweet like sugar dalam drama ini.  I like!!!Tak sabar nak tunggu dia orang kawin.  Watak Nelydia sebagai Mastura aku suka sangat-sangat.  Gedik-gedik manja gitu.  Hahaha..

Oklah, jom tengok gmabar sweet mereka.




Itu sahajalah entri merepek meraban aku di petang hari ini.  Semoga berjumpa lagi di beberapa hari lagi.  Kalau rajin adalah entri aku ye.  Till then.  Wassalam...

Sumber gambar dari google.






                                                                                                          

1 comment:

Unknown said...

tak pernah tgk pulak citer nih...