Friday, February 21, 2014

~Ke Mydin Lagi Sebab Sesuatu~

Assalamualaikum...

Selamat pagi semua.  Kembali lagi dengan entri kedua.  Hola..Sejak akhir-akhir ni mood mahu melihat blog sendiri melonjak-lonjak.  Kalau tidak nak buka blog sendiri pun tak lalu.  Mahu muntah hijau.  Tak apalah, tengah berada dalam kerajinan baiklah buat.  Kalau tengah tak ada mood janganlah dipaksa-paksa.  Memang satu benda tak jadi.  Blur!!

Entir ini sambungan dari entri INI.  Ada je entri yang bersambung dari entri lain.  Kan beberapa hari lepas aku ke Mydin sebab nak ke kedai buku MPH.  Tapi hampa sebab novel yang dicari tiada dalam stok.  Kecewa.  Menghilangkan rasa kecewa aku pekena asam pedas.

Pagi itu tak silap hari rabu ada dapat call kata novel tu sudah ada.  Wah berbunga riang di hati.  Tengahari itu juga aku dan Mira Mokhtar ke Mydin.  Settle...Nanti aku cerita novel apakah itu.  Oleh kerana terlalu gembira sebab apa yang nak dibeli sudah ada di genggaman.  Aku dan Mira Mokhtar pekena mee sup.  

Jom tengok gambar...

Inilah mee sup untuk aku.  


Minah ni pun makan mee sup.  


Selfie pula.  Sesekali menonjolkan diri.  Tak boleh selalu.  Nanti lupa diri.  Hahaha...Itu sahaja ceritanya.  Nanti aku buat review novel yang aku beli tu.  Sekian...

Wassalam...

Aku Penulisnya,







                                                                                                         

No comments: