Friday, February 28, 2014

~Lawatan Ke Romantika~

Assalamualaikum...

Selamat petang semua.  Korang tadi ke mana waktu lunch? Aku sempat terjah Romantika lagi.  Hahaha.  Ini kisah semalam.  Hari ini tak sempat nak bergambar dalam Romantika.  Snap pun senyap-senyap.  Masuk kedai ni macam terujanya lain macam.  Meroyan sekejap.

Macam biasa aku ke Romantika bersama blogger Mira Mokhtar.  Blogger uolls.  Ke Romantika setelah berbulan-bulan tidak membuat lawatan ke sana.  Uh!!Nak pi sana mesti ada je nak membeli.  Itu nak, ini nak.  Kan best 'Kalau Aku Kaya...'

Wallah...Teruja uolls.  Aku memang suka tengok hiasannya.  Tapi rumah aku bukan pun english style.  Pelbagai variasi.  Hahaha...

Bunga yang mencuit-cuit hati aku untuk membeli.

Inilah hasil rembatan semalam.  Hari ini punya nanti-nanti aku tunjuk.

Ini bunga yang aku pilih.  Harganya RM39.  Ini bukan kedudukan sebenar bunga ini.  Akan difikirkan di mana yang sesuai.

Beli yang love love gantung tu.  RM5 je harganya.

Dan alas kaki yang cantik.  Harga RM12.  Bak kata Mira Mokhtar tak sampai hati nak pijak alas akki cantik.  Hehehe.  Ada-ada je.  Itulah kisah rembatan aku semalam.  Kisah hari ini nanti aku cerita ye.  Sekian sahaja.

Wassalam...

Aku Penulisnya,
 






                                                                                                         

No comments: