Friday, February 21, 2014

~Menghadiri Program e-Vetting~

Assalamualaikum...

Selamat petang semua.  Entri ketiga sebelum balik aku taipkan cerita mengenai semalam.  Semalam, sebelah petang aku menghadiri Program Tatacara Penggunaan Sistem Tapisan Keselamatan Elektronik e-Vetting 2.0.  Program ini bagi meningkatkan tahap capaian pengguna dalam proses permohonan tapisan keselamatan.

Aku pergi sebelah petang.  Prgoram ini diadakan dari jam 2.00 petang hingga 5.30 petang di Makmal Komputer Anjung Budiman Maktab Perguruan Durian Daun, Melaka.  Aku pergi dihantar oleh hubby.  Kebetulan hubby offday, itu yang hubby hantar terus.  

Jom tengok beberapa gambar yang sempat aku snap.

Surat yang aku terima.

Ini semasa aku sedang mencari kekhusyukkan untuk mendengar ceramah yang disampaikan.

Diajar cara-cara untuk mengguna sistem.

Inilah suasana di dalam makmal komputer.

Selesai habis aku dan asben jemput adriana.  Sebelah petang adriana ada tuisyen bahasa cina.  Inilah tempatnya.  Ini sahaja cerita untuk petang ini.  Sekian...

Wassalam...

Aku Penulisnya,






                                                                                                          

No comments: