Monday, March 24, 2014

~Cuti Sekolah Datang Lagi~

Teks : Fyda Adim
Foto : Carian Google

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

Selamat pagi isnin.  Isnin datang lagi siap sekali pakej cuti sekolah untuk minggu ini.  Ke mana destinasi cuti sekolah anda untuk anak-anak? Aku dan asben merancang mahu bercuti jugak tapi dekat-dekat sahaja.  Paling penting dapat menggembirakan hati anak-anak.  

Nanti akan aku ceritakan destinasi kami kali ini untuk cuti sekolah.  Apa yang paling penting aku nak singgah tempat kegemaran aku.  Tak sabar! Tak sabar! Tak sabar!

Mana tempat kegemaran itu? Nanti juga akan aku ceritakan ye.  Untuk hari ini fokus kerja hakiki sebelum pergi bercuti.  Mood bercuti sudah mahu meresap ke dalam badan.  Hehehe...Sekian sahaja entri pendek untuk pagi isnin ini.  Harap semua baik-baik sahaja.  

Wassalam...

Aku Penulisnya,







                                                                                                                      

No comments: