Saturday, April 19, 2014

~Makan Tengahari Kami~

Teks : Fyda Adim
Foto : Koleksi Sendiri

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Selamat malam semua.   Malam ni ada entri ye.  Buat kerja iaitu melipat baju sambil menonton tv sambil berpesbuk sambil mengupdate blog.  Hebat tak hebat? Hahaha...Saja je tak mahu buat kerja sambil stresskan diri yang sudah cukup stress.

Nak cerita makan tengahari tadi.  Macam biasa bila hujung minggu aku akan cuba menghidangkan untuk keluarga.  Hari ini masak serba ringkas sahaja.

Kari ayam.  Lepas makan mata pun memberat.  

Sayur versi campak-campak.  Makan nasi tiga kali hari ni.  Kalau tak naik berat aku ni memang tak tahulah.  Stress orang asyik cakap aku kurus.  Bukan aku tak makan.  Nanti nak timbang berat badan aku.  Ahaksss..Itu sahaja entri malam ini.

Wassalam

Aku Penulis Picisan,
Fyda Adim

No comments: