Saturday, May 3, 2014

~Berseminar Di Seri Negeri~

Teks : Fyda Adim
Foto : Koleksi Sendiri

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Selamat petang semua.  Selamat hari sabtu dan berhujung minggu.   Bersiaran dari Mahkota Medical Centre melawat mak mertua aku.  Kemudian mahu berjalan-jalan kebetulan asben off day.  Saja mahu cerita entri untuk hari ini.  Minggu lepas aku menghadiri seminar di Dewan Seri Negeri.

Seminar Transformasi Patriosime anjuran Iksep.

Inilah kengkawan ofis yang terdiri dari mira mokhtar, kak nisah dan cc noraini.

Aku bergambar dengan kak mimah.  

Dengar ceramah dari Riduan Tee.  Memang best dengar ceramahnya.

Sebelah malam ke hospital melawat mak mertua.  Nanti aku ceritakan kenapa dengan mil aku.  Itu sahaja entri ketiga untuk bulan ini.  Sehingga bertemu lagi di lain entri.  Sekian dan wassalam.

Aku Penulis Picisan,
Fyda Adim

No comments: