Wednesday, May 28, 2014

~Nasi Kukus Ayam Berempah~

Teks : Fyda Adim
Foto : Fon Sendiri

Assalamualaikum...^_^

Selamat malam semua. Entri santai malam hari. Sedang terfikirkan sesuatu. Berlegar-legar dalam kotak fikiran sejak tadi. Sukar mahu diluahkan.

Berbalik pada tajuk, ini cerita waktu makan tengahari tadi. Kawan aku iaitu Kak Nisah yang tolong tapaukan. Kebetulan dia keluar seorang tadi ada hal. Aku bantai membuta. Memang sekarang tengahari je aku tidur.


Inilah rupa makanan aku tadi. Sedap. Harga sebungkus RM4. Untuk orang Melaka, bolehlah cuba. Kedainya tepi jalan berdekatan Peringgit Point dan KYM. Itu sahaja entri malam ini. Sekian dan wassalam...

Aku Penulis Picisan,
Fyda Adim

posted from Bloggeroid

1 comment:

Naim said...

Penah makan..mmg sedap yamat..klu bleh nk tau resepi kuah gulai dgn kuah pedas dia..lain dari yg lain