Monday, June 16, 2014

~Rutin Kembali Seperti Biasa~

Teks : Fyda Adim
Foto : Carian Google

Assalamualaikum...^____^

Salam pembuka bicara untuk pagi isnin yang tenang ini.  Selamat pagi semua.  Macam mana hari ini? Harap semuanya baik-baik sahaja.  Dua hari bercuti di rumah macam-macam kerjaan dibuat aku.  Misi mengemas yang tidak pernah ada sudahnya.  Nanti diceritakan kemudian.

Dua hari tidak menitip di blog ini kerana memberi laluan selama dua hari untuk entri INI yang ditaja oleh pihak Nuffnang.  Itu yang tidak ada apa-apa update dari aku.  Hari ini sekolah juga telah dibuka dan rutin harianku kembali seperti biasa.

Pagi ini adriana senang bangun.  Tidak perlu aku menjadi tarzan jadian.  Hehehe.  Hari ini juga belum ada lagi acara larian di dalam rumah.  Masih lagi terkawal.  Tunggulah esok lusa.  Mesti ada hari-hari yang kelam kabut jadinya.  Masuk hari ini ada lagi dua belas hari je lagi ketibaan Ramadhan.  Tidak sabar rasanya.  Sabtu ni adik ipar aku bertunang.  Jadi banyak program sebelum sampainya bulan Ramadhan nanti. 

Itu sahaja entri untuk pagi ini.  Panjang sikit menulis sebab dua hari berehat daripada menulis dan memikirkan idea untuk menulis.  Bila entri sponsor sudah selesai hati sangat-sangat lega.  Alhamdulillah serba sedikit rezeki daripada menulis.  Sekian dan wassalam...

Aku Penulis Picisan,






                                                                                                         

No comments: