Thursday, June 26, 2014

~Seperti Dia OSt Ramadan Yang Hilang~

Teks :Fyda Adim
Foto : Carian Google

Assalamualaikum...

Selamat tengahari semua.  Lagi dua hari sahaja lagi kita akan menyambut kedatangan bulan Ramadhan.  Tiba-tiba teringatkan drama yang ditayangkan pada Ramadhan tahun lalu.  Drama yang sangat-sangat menyentuh jiwa dan meninggalkan kesan pada diri.  Ingat tak?

Ramadan Yang Hilang tajuk bagi drama itu.  Ada sesiapa yang mengikuti perjalanan cerita itu.  Pada sesiapa yang mengikut pasti sudah sebati dengan lagu latar drama itu.  Aku suka dengar.  Jom kita tengok lirik lagunya.  Kalau nak dengar lagu tu dengarlah dekat youtube ye.

SEPERTI DIA

Ku lakukan semua hanya untukmu
Biar kau tak mengerti apa maksudku
Namun masa terlalu singkat
Untuk aku buktikan padamu
Untukku... buktikan padamu

Ku jejak tiap haluan dia tuju
Kerna ku hanya mahu menjadi seperti dia
Ku harap malam tak muncul bintang
Kerna mereka tahu aku tak sama

Ku harap malam tak muncul bintang
Kerna mereka tahu aku tak sama

Jalani hidupku jadi dirimu
Mencari sesuatu yang pernah hilang
Namun hidup terlalu singkat
Untuk aku buktikan semua
Untukku... buktikan semua

Aku Penulisnya,







                                                                                                       


No comments: