Sunday, September 28, 2014

~Makan Malam Di Kg. Tun Razak~

Teks : Fyda Adim
Foto : Fon Sendiri

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bismillah.

Selamat tengahari semua. Selamat berhujung minggu. Masa untuk kita berehat dan menghabiskan masa bersama orang-orang yang tersayang. Jumaat lepas, makan malam kami empat beranak di luar. Maklumlah lepas gaji bawaklah anak-anak makan di luar. Mula cadangnya nak ke KFC tapi aku dan asben berubah fikiran. Baik bawa anak-anak makan sate.

Itu penjual sate. Sedap. Kedai makan ni tak jauh pun dari rumah kita orang.

 Dua orang lelaki kesayangan saya.

Cik kak ni memang suka bergambar. Merajuk pun suka. Nombor satu kalau bab merajuk.

Aku pesan sate 20 cucuk. 10 cucuk daging dan 10 cucuk ayam. Anak-anak aku suka makan sate ayam. Aku dan asben yang bedal daging. Selain sate kita orang masing-masing makan roti canai. Aku dan anak-anak makan roti telur manakala asben makan roti kosong dua keping. Itulah kisah kami. Sekian dulu untuk entri hari ini. Wassalam.

Aku Penulisnya,






                                                                                                                      

No comments: