Tuesday, March 17, 2015

~Aku Cuba Untuk Kembali~

Teks : Fyda Adim
Foto : Carian Google

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bismillah.

Selamat petang semua. Aku cuba untuk kembali ke dunia laman sosial ini. Seminggu juga aku meninggalkan dunia penulisan blog ini. Sudah beberapa hari juga aku meninggalkan laman sosial yang lain. Bukan menganaktirikan laman sosail ini tapi mungkin juga sebab kekangan masa yang melampau-lampau atau sebab faktor umur yang semakin tua. Hehehe...

Ini semua alasan-alasan sendiri yang menyebabkan aku tidak menitipkan sebarang entri di sini. Walhal banyak cerita yang mahu dititipkan sebagai kenangan. 

Rindu membuak-buak bersarang dalam diri. Warming up dulu dengan entri ini. Nantikan entri-entri yang akan menyusul. Sekian dan wassalam.

Salam pena,



No comments: