Sunday, August 23, 2015

Entri Random : Syawal Bersama Kawan-Kawan

Teks : Fyda Adim
Foto : Koleksi Peribadi

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bismillah...

Selamat petang semua. Mari sambung lagi dengan cerita raya yang masih belum lagi habis diceritakan. Bersambung lagi ini pun aku sudah buat entri random. Sebelum kemalasan bertapa dalam diri baik aku habiskan cerita raya dalam entri ini.

Ini semua kisah beraya bersama kawan-kawan pejabat. Ada yang pergi beraya ke rumah dan ada beraya di pejabat. Jamuan raya pejabat di PKMD Melaka Tengah, RP4 dan jamuan raya pejabat sendiri.

Beraya ke rumah Afni. Orangnya yang buat peace.

Sebelum pulang memang harus bergambar.

Masa ni jamuan raya Kastam. Ini bergambar dengan Shuhada iaitu isteri kepada kawan asben.

Aku dan Mira semasa menghadiri jamuan raya PKMD Melaka Tengah.

Tiga sahabat yang bertemu di penghujung raya. Kebetulan Kak Nisah mahu hantar buku perkhidmatannya jadi jemputlah dia sekali.

Bergambar menggunakan prop IG. Nanti aku ceritakan tentang prop IG tu.

Ini pula kami menghadiri jamuan raya di RP4 iaitu Rumah Perlindungan di Tanjung Keling.

Bersama kawan-kawan yang ke jamuan raya RP4. Itu sahaja sambutan raya yang aku sertai. Kira okaylah daripada tahun lepas. Hehehe...Itu sahaja kisahnya. Sekian dan wassalam.

Salam pena,



No comments: