Tuesday, June 28, 2016

Iftar Bersama Kawan Sekeluarga

Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa. Bismillah...

Selamat pagi. Hari ini datang rajin. Ini entri kedua untuk hari ini. Banyak dah entri yang tertangguh. Bertimbun gambar dan entri yang didraf.

Khamis lepas kami berbuka di luar. Seperti biasa asben balik khamis tu. Jadi plan akhir berbuka dengan kawannya dan keluarga.  Sebenarnya isteri kawannya juga kawan aku. Maka plan ini si isteri yang merancang sesama sendiri. Dari sehari ke sehari merancang akhirnya yang berjaya plan saat-saat akhir.

Kami memilih ke sini saja memandangkan permintaan suaminya mahu makan di tempat yang berhawa dingin. 

Pizza yang dipesan. Ada dua jenis pizza. 

Spageti permintaan cik kak aku yang berpuasa hari itu. Ikutkanlah seleranya.

Ini namanya sudah aku lupa. Tapi ada creamy pada namanya. Sedap!

Gambar ini cik kak aku yang amik.

Kali ni asben pula yang amik gambar. Nampak sekerat gambar cik kak aku.

Ini baru full gambar cik kak aku. Bising dia tengok gambar sekerat dia tu. Itulah kisah kami pada 19 Ramadhan. Moga diberi peluang lagi sebegini. Sekian.

Salam pena,
Fyda Adim


4 comments:

ibuayu said...

Syok gak buka sama2..lagi2 kwn suami kawan kita

ibuayu said...

Syok gak buka sama2..lagi2 kwn suami kawan kita..

ibuayu said...

Syok gak buka sama2..lagi2 kwn suami kawan kita..

adianiez AIDA said...

wife deris ekk?