Tuesday, July 5, 2016

Iftar Bersama Myra Mokhtar

Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa. Bismillah.

Selamat petang. Sudah petang raya. Aku sudah kendur. Tadi lepas masak pengsan kejap. Sempat melelapkan mata di sofa dekat dapur mak.

Jumaat lepas aku mendapat keizinan daripada asben. Makanya dapatlah berbuka puasa dengan si Myra Mokhtar. Tahun ni merasalah lagi berbuka puasa bersama. Akan datang tak tahulah macam mana ceritanya.

Mulanya cadang nak makan chicken rice shop. Tapi full house. Jadinya ke Old Town sajalah.

Aku bersama Myra Mokhtar. Tersenyum manis sebab sedang berdarah manis. Hahaha...

Ini menu untuk aku.

Ini pula menu untuk si Myra Mokhtar. Selesai berbuka kami beli barang sikit dan terus balik. Aku tumpang sampai ke Bukit Rambai. Sekian dan wassalam.

Salam pena,
Fyda Adim


No comments: