Tuesday, November 22, 2016

Bayang

Assalamualaikum.

Salam sehati sejiwa. Lagu Bayang ini nyanyian Khai Bahar. Aku dengar di radio sewaktu memandu ke tempat kerja. Sekali dengar rasa sedap pula. Macam biasa terus cari di youtube. Kalau dah suka satu hari aku ulang sampai telinga naik jemu mahu mendengarnya.

Aku tengok jugak video klipnya di youtube. Ada mesej yang mhu disampaikan dari lagu ini. Cuba korang tengok video klipnya. Selamat mendengar dan semoga terhibur.

Lirik Lagu Bayang – Khai Bahar

Lubuk Hati Yang Terdalam,
Dihuni Rindu Menjalar,
Jarak Terus Memisahkan,
Tapi Hati…
Mungkin Tangan Ini Tak Pernah,
Membelai Indah Cintamu,
Mungkin Mata Ini Tak Terlihat,
Tak Akan .. Hilang.
Bayang,
Mekar Di Dalam Jiwaku,
Bersebelahan Tanganku,
Tak Mungkin Aku Terlupa..
Rindu,
Hati Ini Semakin Risau,
Jurang Perjalanan Ku,
Walau Jauh Tak Kan Berubah.
#Bayang,
Mekar Di Dalam Jiwaku,
Bersebelahan Tanganku,
Tak Mungkin Aku Terlupa,
Rindu,
Hati Ini Semakin Risau,
Jurang Perjalanan Ku,
Walau Jauh Tak Kan Berubah.
Bengang,
Rindu Mendera Hatiku,
Pedih Menyiksa Jiwaku,
Tak Pernah Kita Bersua.

No comments: