Tuesday, January 31, 2017

DAY 25 : 31 Days Challenge By JDT Blogger - Gambar 3 Tahun Lalu Dan Kini

Assalamualaikum.

Hai.

Selamat pagi semua. Semoga semuanya baik-baik saja. Pagi ini mesti ada yang sendu sebab sudah kerja kan selepas tiga hari bercuti. Dua hari lagi ni, aku masih lagi dalam mood santai sebab anak-anak masih lagi bercuti. Terkejar hal lain pula. Mari kejar dengan entri-entri yang tertinggal. Jenuhlah aku nak menyiapkan segala entri ini. Berposak-posak ye.

Untuk tugasan hari ke 25, mahukan gambar tiga tahun lalu dan gambar yang terkini. Jenuhlah nak membelek gambar-gambar tiga tahun lepas. Gambar terkini senang saja nak cari kan, cuma masalahnya gambar tiga tahun lepas.

Hasil membelek album-album dalam komputer, inilah gambar aku tiga tahun lepas.

Waktu itu aku menghadiri Sambutan Hari Antarabangsa Menangani Keganasan Terhadap Wanita.

Ini pula gambar yang kini. Gambar ini diambil ketika aku menghadiri bengkel penulisan cerpen dan puisi dua minggu lalu di Rumah Pena Kuala Lumpur. Tak ada yang beza. Yang beza hanyalah umur. Sekarang sudah makin tua. Hehehe. Itu sahaja. Sekian terima kasih.

#jdtblogger     
#31dayschallengebyjdtblogger

Salam pena,
Fyda Adim

No comments: